Kezdőlap HR, TB HR és Munkajog képzések Toborzás-Kiválasztás Hatékony toborzás képzés
Hatékony toborzás képzés
ISMERTETŐ
A hatékony munkatárs toborzás titkai - avagy hogyan találja meg a hiányszakmák legjobb jelöltjeit?
 
1 napos tanfolyam a hatékony munkatárs toborzásról sok-sok gyakorlati példával.
A tréningen az álláshirdetésekkel foglalkozunk kiemelten.
  
Amiről szó lesz a képzésen:
 
1. Mik a fő különbségek a megszokott és az eredményes álláshirdetések között
2. Álláshirdetés írás legfontosabb szabályai
3. Álláshirdetés írás műhelymunka (gyakorlat)
4. Álláshirdetés a Facebook-on?
5. Munkáltatói márkaépítés
6. Toborzási módszerek az álláshirdetésen túl
 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 

 
A képzés célja:
 
Olyan ismeretek átadása, amelynek köszönhetően a résztvevők képessé válnak megtalálni olyan munkakörökbe a megfelelő jelölteket, ahova eddig nem voltak képesek.
Célunk továbbá, hogy olyan használható megoldásokat javasoljunk, amelyekkel hatékonyabb lesz a kiválasztás és költséghatékonyabb módon tudja elérni a kívánt munkaerőt. Egy jól megfogalmazott, kreatív álláshirdetéssel sokat spórolhat.
 
Kinek ajánljuk?
 
- Vezetőknek, akik maguk intézik új kollégájuk felvételét, és igazán jó munkatársakat szeretnének a csapatukba. Nem gond, ha még nem írt álláshirdetést, nem volt a LinkedIn-en, nem csinált Facebook álláshirdetési kampányt, mert a tréningen az alapoktól kezdünk és a gyakorlati részben lesz idő belerázódni.
 
HR szakembereknek, akik már komoly rutinnal rendelkeznek toborzási kérdésben, azonban nem elégedettek az eredménnyel, még jobbat, még eredményesebbet szeretnének. Ugyan a tréningen az alapoktól fogjuk kezdeni, azonban nagyon magas szintig jutunk el. Rengeteg új, naprakész, korszerű ismeretet szerezhet meg, sőt még a gyakorlásra is lesz mód.
 
HR tanácsadóknak, fejvadászoknak, akik talán a legjobban képben vannak a legújabb toborzási technikákkal, de lehet (biztos), hogy még nekik is tudunk újat mutatni!
 
Résztvevőink írták:
 
A Hatékony toborzás képzés során különösen tetszett:
"Az előadó stílusa, érthető, profi előadása"
"az online toborzási technikák"
" a konkrét példákon keresztüli bemutatás"
"sok szakmai tapasztalat megosztása, gyakorlati példák"
"interaktivitás"
"felkészültség"
"az előadó felkézültsége, sokszínűsége"
"a gyakorlatiasság"
"sok példa"
"téma+előadó > konkrétumok hangzottak el"
"sok mai példa"
 

 
Tematika
1. Mik a fő különbségek a megszokott és az eredményes álláshirdetések között:
 
- Egyáltalán mi kell ahhoz, hogy jó álláshirdetést tudjon írni (meglepő dolgok, amikre nem is gondolna)?
- Mik azok a téves elképzelések (azaz miért ül fordítva a lovon a legtöbb álláshirdetés írója), amelyek miatt garantáltan nem működik a hirdetése?
- Álláshirdetés másként: mik azok a “jelentéktelen apróságok”, amelyeknek köszönhetően az egyik álláshirdetésre 10, míg a másikra 100 pályázó jelentkezik?
- Mik azok a dolgok, amire “harapnak” az igazán képes és teljesítőképes jelöltek?
 
2. Álláshirdetés írás legfontosabb szabályai:
 
- Mi az az 5 dolog, ami kihagyhatatlan minden álláshirdetésből?
- Mi az az egy dolog, amit ha már holnap alkalmaz, akkor garantáltan eredményesebb lesz a hirdetése?
- Mi köze van egy álláshirdetésnek cége stratégiájához?
- Milyen szavak kerülendők egy álláshirdetésben?
- Hogyan képes az álláshirdetés szövege befolyásolni, a pályázók minőségét?
 
3. Álláshirdetés írás műhelymunka (gyakorlat):
 
- Minden résztvevőnek a helyszínen megírjuk egy álláshirdetésének főbb pontjait, mintegy szemléltetve, hogyan is működik ez a gyakorlatban,
Ezt az alapot azután otthon készre szabhatja.

4. Álláshirdetés a Facebook-on?
 
- Amikor már semmilyen álláshirdetés nem működik, miért lehet ekkor jó választás a Facebook?
- Mikor és miért érdemes a Facebook-on hirdetni?
- Esettanulmány: Hogyan tudták az Otthon Centrumnál a Facebook álláshirdetésre jelentkezők 30%-át felvenni?
- Esettanulmány: Hogyan lehet Szerencsen 3 fő tapasztalt villanyszerelőt találni Facebook hirdetéssel?
- Esettanulmány: Értékesítő toborzás a BCC-nél, 130-ból 50 minősített pályázó!
 
5. Munkáltatói márkaépítés:
 
- Marketing + HR = munkáltatói márkaépítés!
- Miért is kéne egy HR-esnek értenie a marketinghez?
- Mikor kell egyáltalán ezzel foglalkoznia egy munkaadónak?
- Egyszerű magyar példák (és nem a Google, meg a Facebook Magyarországon irreális módszerei) a sikeres munkáltatói márkaépítésre!
 
6. Toborzási módszerek az álláshirdetésen túl:
 
- Sourcing, avagy munkatárs toborzás LinkedIn-en, Google és Facebook keresőben?
- Milyen alternatív módszerek vannak a legspeciálisabb szakemberek megtalálására?
- Toborzás vidéken, ahol nincsenek olyan kvalifikáltságú munkavállalók, mint Budapesten!
Képzési napok:
2018. április 5.
2018. 04. 05.

Budapest

Időbeosztás:
csütörtök 9:30-16:30

Részvételi díj:
1 39000 Ft
(+27% ÁFA)
49530 Ft
BEVEZETŐ ÁRON, 1 oktatási nap, segédanyaggal, kávészünetekkel (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény, gyümölcs), tanúsítvánnyal.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Főkönyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai
 10% Magánszemély jelentkező
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős  Tuba Vera kepzesszervezo
Tuba Vera
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 111
Fax: +36 1 212 5071
Email: vera.tuba
@samling.hu
képzésI ASSZISZTENS  
Szilágyi Georgina
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 108
Email: georgina.szilagyi
@samling.hu
Képek


Kihelyezett vállalati képzés
A hatékony toborzás képzést kihelyezett formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!
Referenciák
Bige Holding Kft.
BISZ Zrt.
Budai Egészségközpont
Capgemini Magyarország Kft.
EDAG Hungary Kft.
LAHA Facility Ltd.
OFFI Zrt.
Pannonjob Kft.
Strabag Általános Építő Kft.
munkatársai és magánszemélyek