Kezdőlap Marketing Az internetes közösségi média (Közösségi marketing képzés)
Az internetes közösségi média (Közösségi marketing képzés)
ISMERTETŐ
Az 1 napos képzés célja, hogy áttekintő képet
nyújtson a közösségi média kommunikációban, marketingben és PR-ben betöltött szerepéről.

A résztvevők megismerik a közösségi média alapelveit, eszközeit, a lehetséges buktatókat a valós életből vett alkalmazási tapasztalatok ismertetésén keresztül.
 
Jöjjön el 1 napos nyílt Közösségi marketing workshopunkra, ahol személyes konzultációs lehetőséget is biztosítunk oktatónkkal!
 
Cégünk kihelyezett vállalati formában és nyílt képzésként is szíves figyelmébe ajánlja a közösségi média alapjait és promóciós lehetőségeit megismertető képzését!
 
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- az oktatási napot
- a kávészünet alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény, gyümölcs)
- a segédanyagot
- tollat és jegyzetfüzetet 
- a tanúsítványt
 
 
Milyen gyakorlati haszna van a közösségi médiának?

Oktatónk, Berényi Konrád prezentációja:
 
 
Kövessen minket:
 

Ha szeretne emlékeztető e-mailt kapni induló képzésünkről, akkor kattintson az alábbi gombra!
 
 
Bizonyítvány
Sämling tanúsítvány
Tematika
Közösségi marketing képzés (1 nap):
* A szóbeszéd marketing alapjai: az ügyféllétra és a wom legfontosabb eszközei
‣ Buzz (zsongás)-marketing
‣ Vírus-marketing
‣ Közösségi marketing
‣ Alulról szerveződő (grassroots) marketing
‣ Evangelista marketing
‣ Termék „magvetés” (seed)
‣ Befolyásoló marketing
‣ Ügy-marketing
‣ Beszélgetés létrehozása
‣ Márka-blogolás
‣ Értékelő programok
* A közösségi média meghatározása, a közösségi média eszközei
A social media marketing arról szól, hogy a hirdető
‣ kapcsolatba lépjen és párbeszédet folytasson a
fogyasztóival;
* A legfontosabb közösségi média szolgáltatások itthon és a nagyvilágban
- közösségi háló
- tartalom megosztás
‣ Facebook, ‣ Youtube, 
* A közösségi média helye az üzleti kommunikációban
Mi a célunk? Kik a célcsoportunk? Hol vagyunk mi? (SWOT analízis), CVD modell stb.
* Közösségi média stratégiaalkotás, végrehajtás, tevékenységek eredményességének mérése
Célok, irányok, lehetőségek, döntési pontok stb.
* Konkrét példák a közösségi média használatára
* Gyakorlati tanácsok a közösségi média használatához a magyar piacon
Mit és miért? Találd ki magad!
* Újdonságok, változások
* A tréning befejezése, összegzés
Képzési napok:
2017. április 12.
2017. 04. 12.

Budapest

Időbeosztás:
Közösségi marketing képzés 1 nap 09:30-16:30 szerda

Az étel-ital fogyasztás, mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cég fizeti meg.

Részvételi díj:
1 35000 Ft
(+27% ÁFA)
44450 Ft
A képzés díja tartalmaz 1 nap oktatást, a kávészüneteket (kávé, tea, üdítő, sütemény), a tanfolyami segédletet és a tanúsítványt.
Legkedvezőbb ár: 25500 Ft+áfa
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Főkönyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai
 10% Magánszemély jelentkezőknek 10 % kedvezményt biztosítunk a képzés díjából
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős  Tuba Vera kepzesszervezo
Tuba Vera
Telefon:
+36 1 212 44 12
Fax: +36 1 212 5071
Email: vera.tuba
@samling.hu
képzésI ASSZISZTENS  
Szilágyi Georgina
Telefon:
+36 1 212 44 12
Email: georgina.szilagyi
@samling.hu
Oktatók
Berényi Konrád
közgazdász, internetes marketing tanácsadó http://onlinemarketing.blog.hu/
Kihelyezett vállalati képzés
Cégünk 2003 óta szervez kihelyezett vállalati képzéseket. A közösségi marketing képzés kihelyezett, vállalati formában is elérhető. Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink kívánságaihoz az ország egész területén. További információkért és egyedi ajánlat igényléséért forduljon oktatási tanácsadónkhoz!