Kezdőlap Marketing Nemzetközi Marketing Menedzsment
Nemzetközi Marketing Menedzsment
ISMERTETŐ
A képzés struktúrája
 
A marketing képzés fókuszában a nemzetközi elméleti és gyakorlati tudás elsajátítása áll, esettanulmány feldolgozásán keresztül, adatokkal, elemzésekkel, különböző piaci helyzet teremtésével, modellezésével.
A képzés fejleszti a résztvevők ismereteit és segíti őket egyedi megoldások kidolgozásában, önálló célok megvalósításában.
  
Miért a Sämling Nemzetközi marketing menedzsment képzése?
 
A résztvevők a képzés 7 napján sokrétű elméleti és gyakorlati tudásra tesznek szert a következő témakörökben:
 
Rendszerező marketing alapismeretek
  • megismerik a marketing alapvető fogalmait, elméleti kereteit és azok gyakorlati alkalmazását
  • el tudják helyezni a marketinget szervezeten belül
  • elsajátítják a legfontosabb jogi és etikai kapcsolódásokat, a társadalmi felelősségvállalás gondolatkörét
Termékstratégia
  • megismerik a stratégiai tervezés szerepét és helyét
  • saját cégükön, iparágukon keresztül sajátítják el a makro- és mikrokörnyezeti elemzést
  • önállóan rendszereznek, készítenek egy marketing tervet
  • megismerik a nemzeti és nemzetközi sajátosságokat, illetve képesek ezt rendszerbe foglalni
Vásárlói szokások és piaci szegmentálás
  • elsajátítják a napjainkban használt legfontosabb marketingkutatási módszereket
  • megismerik, hogyan építhetik fel cégükön belül a marketing információs rendszert
  • birtokában lesznek annak, hogy egy adott piaci probléma esetében melyik eszközt célszerű használni
 PR és direkt marketing.
  • megismerik a fogyasztói (B2C) és a szervezeti (B2B) piac alapvető jellegzetességeit és különbségeit
  • elsajátítják, hogy milyen szempontok alapján csoportosíthatják vevőiket
  • birtokában lesznek, hogy megkülönböztető előnyt, egyedi pozíciót találjanak cégük számára
Ár- és értékesítés politika
  • elsajátítják a termékkel kapcsolatos legfontosabb marketing feladatokat a fejlesztéstől a piacon tartásig
  • megismerik az egyes termékélet-görbéket és azok alkalmazását
  • birtokában lesznek annak, hogy mikor melyik árképzési módszert érdemes választani
  • elsajátítják az értékesítéssel fontos legfontosabb feladatokat, a csatornapolitika fő kérdéseit
  • mindezt képesek önálló tanulmányba foglalni
Helyzet analízis
  • megismerik, miként kommunikálják az adott márka előnyeit a piacon
  • megismerkednek a klasszikus eszközökkel (ATL) és elsajátítják napjaink új technikáit is (online marketing, gerillamarketing)
  • birtokában lesznek annak, hogy az eszközök az adott feladattól függően hogyan integrálhatók
 
Ajánlott irodalom:
Philip Kotler, Kevin Lane Keller: Marketingmenedzsment
Paul Garrison: Exponenciális marketing

További kérdései lennének? Bővebb tájékoztatást szeretne? Kérjen telefonos tájékoztatást Képzés felelősünktől!
 

 
Értékelési módszerek, vizsga
 
Az értékelés három nagyobb területből tevődik össze, annak érdekében, hogy a képzés színvonala megfelelő legyen:
  • A képzés során tanúsított aktív részvétel
Az önálló vagy csoportmunkák elvégzése során hozott teljesítmény 
  • egyéni esettanulmány 
    (dolgozat+prezentáció)
  • csoportmunka 
    (dolgozat+prezentáció)
 

Ha nem szeretne lemaradni következő időpontunkról, akkor kattintson a gombra, és iratkozzon fel értesítő küldő szolgáltatásunkra!
 

Kinek ajánljuk
- mindenkinek, aki marketing területen szeretne elhelyezkedni
- azoknak, aki kis és középvállalatoknál végeznek önálló marketing tevékenységet, vagy tevékenységük egy részét a marketing teszi ki
- azoknak, akik más területről érkeznek, de kedvet éreznek a marketing mélyebb szintű megismerésére, esetleg váltanának
- azoknak, akik érdeklődnek a marketinggel kapcsolatos újdonságok, aktualitások és a legfrissebb tanulmányokkal kapcsolatban
- azoknak, akik versenyképes végzettséget szeretnének a hazai munkaerőpiacon
- azoknak, akik külföldön szeretnének munkát vállalni és marketing területen szeretnének elhelyezkedni
Bizonyítvány
Sämling tanúsítvány
CÉL, KOMPETENCIA, EREDMÉNY
A marketing képzés célja, hogy fejlessze a marketing szakma iránt érdeklődők, illetve a szakma iránt elkötelezettek ismereteit, segítse őket egyedi megoldások kidolgozásában, stratégiai szintű célok megvalósításában, elérésében. A program átfogó ismereteket nyújt a marketing teljes területére vonatkozóan, a képzés során végrehajtott feladatok, gyakorlatok pedig önálló marketing akciók magas szintű végrehajtására, marketinges teendők koordinálására ösztönzik a végzett hallgatókat.
Képzési napok:
2017. január-február
2017. 01. 10.

Budapest

Időbeosztás:
9:30-16:00-ig (7 oktatási nap)
49 óra tantermi oktatás mellett intenzív, irányított otthoni munka is részét képezi a kurzusnak és a képzés módszertanának.
Kérje az órarendet e-mailben a vera.tuba@samling.hu címen!
Az órarend kialakítás alatt van, a pontos dátumok később lesznek elérhetőek.


Részvételi díj:
1 300000 Ft
(+27% ÁFA)
381000 Ft
A képzés díja tartalmaz 7 oktatási napot és a Sämling tanúsítványt. Étkezést nem áll módunkban biztosítani.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Főkönyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai
 10% Magánszemély jelentkezőknek 10 % kedvezményt biztosítunk a képzés díjából
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős  Tuba Vera kepzesszervezo
Tuba Vera
Telefon:
+36 1 212 44 12
Fax: +36 1 212 5071
Email: vera.tuba
@samling.hu
Tematika
1. modul
Bevezetés. A marketing definíciója és hatásköre.
Csoportfeladat ismertetése.
Marketing stratégiai tervezés.
 
2. modul
Termékstratégia
Hirdetés és értékesítési promóció.
 
3. modul
Vásárlói szokások és piaci szegmentálás.
Marketingkutatási terv és a fogyasztói kutatási folyamat.
 
4. modul
PR és direkt marketing.
Integrált marketing kommunikációs stratégiák.
 
5. modul
Ár- és értékesítés politika.
Elosztási stratégiák.
Marketing irányítás, marketing információs rendszerek.
 
6. modul
Helyzet analízis.
A nemzeti és nemzetközi marketing vállalat megértése.
Nemzetközi marketing stratégiák
A kurzus áttekintése.
Vizsga prezentációk
Oktatók
Dr. Szabó Zoltán
PhD MBA Szent István Egyetem GTK Marketing Intézet
Képek




Kihelyezett vállalati képzés
Cégünk 2003 óta szervez kihelyezett vállalati képzéseket. A marketing képzés kihelyezett, vállalati formában is elérhető. Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink kívánságaihoz az ország egész területén. További információkért és egyedi ajánlat igényléséért forduljon oktatási tanácsadónkhoz!