Kezdőlap Marketing Szolgáltatásmarketing stratégiák - képzés
Szolgáltatásmarketing stratégiák - képzés
ISMERTETŐ
Válasz a szolgáltatások marketing kihívásaira két napban egy hiánypótló szakmai képzésen!
 
A szolgáltatások a fizikai termékekhez képest olyan különleges tulajdonságokkal is rendelkeznek, amelyet a hagyományos marketing nem feltétlenül tud hatékonyan kezelni. Ez pedig nem csak a szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknek okoz fejtörést. Manapság ugyanis egyre gyakoribb, hogy a termékek értékesítése mellett egy cég valamiféle szolgáltatást nyújt, legyen szó ügyfélszolgálatról, szállításról stb.
 
Erre a megnövekedett igényre kíván választ nyújtani júniusban induló, 2 napos Szolgáltatásmarketing képzésünk, ami a szolgáltatások jellegzetességeit, sajátos kutatási eljárásait, gyakorlatát foglalja össze.
 
Megszerezhető kompetencia
 
Képzésünk célja, hogy segítséget nyújtson azon cégeknek, melyek nem (csak) fizikai tárgyakat/termékeket értékesítenek, hanem - akár a fizikai termék mellé - valamiféle szolgáltatást nyújtanak.
Tematikánkat úgy alakítottuk ki, hogy ne csak marketingesek számára nyújtson gyakorlatban alkalmazható tudást, hanem olyan szakembereknek is, akik a szolgáltatások értékesítési folyamatában (menedzsment/marketing/kommunikáció) részt vesznek.
 
A résztvevők számára igyekszünk átfogó képet nyújtani a szolgáltatásmarketing kihívásairól, speciális problémáiról, illetve azokra megoldási javaslatot is kínálunk.
 
Oktatóink, mind dr. Szabó Zoltán, mind Vada Gergely példák és esettanulmányok sorával járulnak hozzá a tanultak gyakorlatba való alkalmazásához.
 
Amiről szó lesz
 
A képzés során:
- megvizsgáljuk a lehetséges célcsoportokat közelebbről
- betekintést nyújtunk a 10K alapján létrehozott rendszerbe, melynek segítségével megvizsgálhatjuk céljainkat különböző időtávokban és azok folyamatos változásában
- ismertetjük a SWOT analízis, mint eszközt
- megismerjük a Marketing Információs Rendszer feladatait, tervezését, működtetését és fejlesztését esettanulmányokon keresztül
- bemutatjuk az exponenciális marketing szemléletmódot
- ismertetjük a Kulcs-modell stratégiai jelentőségét.

Kinek ajánljuk?
 
Szolgáltatásmarketing képzésünket olyan szakembereknek ajánljuk,
- akik szolgáltatásokat értékesítenek,
- akik szeretnék szolgáltatásaik marketing tevékenységét javítani, módosítani,
- akik marketing stratégiát terveznek,
- és mindenkinek - nem csak marketingeseknek -  ajánljuk, akik a szolgáltatásokban érintettek.
 
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
 
- a 2 oktatási napot
- a kávészünetek alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény)
- a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában
- a tollat és jegyzetfüzetet
- a tanúsítványt.
 

Ha nem szeretne lemaradni következő időpontunkról iratkozzon fel értesítő küldő szolgáltatásunkra!
 
  
 
Bizonyítvány
Sämling tanúsítvány
Tematika
Tematika
 
1. nap 
 
I. Modul - 10.30-13.30
 
Célcsoportok
A szolgáltatásmarketing összetett feladat, melyet csak úgy lehet magas szinten művelni, amennyiben ismerjük az adott szolgáltatás célcsoportjait. Ebben a modulban a lehetséges célcsoportokat vizsgáljuk közelebbről.
 
10 K
A 10 K rendszer alapján felépíthető az a logikus és szisztematikus rendszer, melynek segítségével vizsgálhatjuk céljainkat különböző időtávokban és azok folyamatos változásában. A folyamat komplexitása sokkal jobban érzékelhető, a lehetséges konfliktusforrások a rendszer normális működését veszélyeztető pontok könnyebb felderíthetőségét teszi lehetővé.
 
SZÜNET 12.00-12.15
 
SWOT - ESETTANULMÁNYOK
A SWOT elemzés a szolgáltatásmarketing egyik fő építőpillére. Az elemzés keretében meg kell vizsgálni azokat az adottságokat amelyeknek fejlődését – bizonyos határok között – képesek vagyunk befolyásolni. A külső környezet elemzése során fel kell tárni azokat a lehetőségeket és veszélyeket is magukba foglaló folyamatokat, amelyek befolyásolása kívül esik a terület hatáskörén. Ennek eredményeképpen kulcsfontosságú előnyöket és lehetőségeket tárhatunk fel a vállalkozás számára.
 
EBÉDSZÜNET 13.30-14.00
 
II. Modul - 14.00-15.30
 
MIR
A Marketing Információs Rendszer feladata, hogy a piaci információk gyűjtése és a piaci környezet elemzése segítségével megalapozza az optimális marketingdöntéseket. A modul a rendszer elemeinek megismerésén és feltérképezésén keresztül építi fel a szolgáltatásmarketing stratégia kulcs alapelemeit.
 
SZÜNET 15.30-15.45
 
III. Modul - 15.45-17.00
 
MIR - ESETTANULMÁNYOK
A szolgáltatásmarketing-stratégiát megalapozó információs rendszer tervezése, működtetése és fejlesztése folyamatos kihívás a vállalkozások számára. Az elemzésre kerülő esetek a projektek sikeressége szempontjából kulcsfontosságú elemeket vizsgálják.
 

 
2. nap 
 
IV. Modul - 9.30-12.30
 
Exponenciális tervezés
A piaci kihívásokra lehetséges válasz az exponenciális marketing szemléletmód, mely sok tekintetben szakít a „hagyományos” marketingtervezéssel. Az exponenciális marketing nem kizárólag a stratégiai lépések sorrendjének változását jelenti, hanem egyúttal magába foglalja az adott terület legjobb gyakorlati módszereit a tervezéstől a megvalósításig.
 
EBÉDSZÜNET 12.30-13.00
 
V. Modul - 13.00-16.00
 
Kulcs a szolgáltatásmarketinghez
A Kulcs-modell négy különböző üzleti tervezési területet jelöl ki (az infrastrukturális, az ajánlati, az ügyfél oldali, illetve a pénzügyi területeket). A modulban ezeket a területeket ismertetjük és ezek stratégiai jelentőségét a vállalkozások számára. 
Időbeosztás:
csütörtök-péntek 9:30-16:00
Részvételi díj:
1 88000 Ft
(+27% ÁFA)
111760 Ft
A képzés díja tartalmaz 2 oktatási napot, a bekészítést, (kávé, tea, üdítő, sütemény), a segédanyagot, a tollat, a jegyzettömböt és a Sämling tanúsítványt.
Legkedvezőbb ár: 74800 Ft+áfa
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Főkönyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai
 10% Magánszemély jelentkező
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős  Tuba Vera kepzesszervezo
Tuba Vera
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 111
Fax: +36 1 212 5071
Email: vera.tuba
@samling.hu
képzésI ASSZISZTENS  
Szilágyi Georgina
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 108
Email: georgina.szilagyi
@samling.hu
Kihelyezett vállalati képzés
A szolgáltatásmarketing képzést kihelyezett formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!