Válasz a szolgáltatások marketing kihívásaira két napban egy hiánypótló szakmai képzésen!
A szolgáltatások a fizikai termékekhez képest olyan különleges tulajdonságokkal is rendelkeznek, amelyet a hagyományos marketing nem feltétlenül tud hatékonyan kezelni. Ez pedig nem csak a szolgáltatásokkal foglalkozó cégeknek okoz fejtörést. Manapság ugyanis egyre gyakoribb, hogy a termékek értékesítése mellett egy cég valamiféle szolgáltatást nyújt, legyen szó ügyfélszolgálatról, szállításról stb.
Erre a megnövekedett igényre kíván választ nyújtani júniusban induló, 2 napos Szolgáltatásmarketing képzésünk, ami a szolgáltatások jellegzetességeit, sajátos kutatási eljárásait, gyakorlatát foglalja össze.
Megszerezhető kompetencia
Képzésünk célja, hogy segítséget nyújtson azon cégeknek, melyek nem (csak) fizikai tárgyakat/termékeket értékesítenek, hanem - akár a fizikai termék mellé - valamiféle szolgáltatást nyújtanak.
Tematikánkat úgy alakítottuk ki, hogy ne csak marketingesek számára nyújtson gyakorlatban alkalmazható tudást, hanem olyan szakembereknek is, akik a szolgáltatások értékesítési folyamatában (menedzsment/marketing/kommunikáció) részt vesznek.
A résztvevők számára igyekszünk átfogó képet nyújtani a szolgáltatásmarketing kihívásairól, speciális problémáiról, illetve azokra megoldási javaslatot is kínálunk.
Oktatóink, mind dr. Szabó Zoltán, mind Vada Gergely példák és esettanulmányok sorával járulnak hozzá a tanultak gyakorlatba való alkalmazásához.
Amiről szó lesz
A képzés során:
- megvizsgáljuk a lehetséges célcsoportokat közelebbről
- betekintést nyújtunk a 10K alapján létrehozott rendszerbe, melynek segítségével megvizsgálhatjuk céljainkat különböző időtávokban és azok folyamatos változásában
- ismertetjük a SWOT analízis, mint eszközt
- megismerjük a Marketing Információs Rendszer feladatait, tervezését, működtetését és fejlesztését esettanulmányokon keresztül
- bemutatjuk az exponenciális marketing szemléletmódot
- ismertetjük a Kulcs-modell stratégiai jelentőségét.
Kinek ajánljuk?
Szolgáltatásmarketing képzésünket olyan szakembereknek ajánljuk,
- akik szolgáltatásokat értékesítenek,
- akik szeretnék szolgáltatásaik marketing tevékenységét javítani, módosítani,
- akik marketing stratégiát terveznek,
- és mindenkinek - nem csak marketingeseknek - ajánljuk, akik a szolgáltatásokban érintettek.
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- a 2 oktatási napot
- a kávészünetek alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény)
- a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában
- a tollat és jegyzetfüzetet
- a tanúsítványt.
Ha nem szeretne lemaradni következő időpontunkról iratkozzon fel értesítő küldő szolgáltatásunkra!