Kezdőlap További képzések Szolgáltatásmenedzsment Szolgáltatásmenedzsment
Szolgáltatásmenedzsment
ISMERTETŐ
A képzést jelenleg nem szervezzük nyílt formában.
 
Amennyiben érdekli Szolgáltatásmarketing képzésünk, itt tud tájékozódni:
 
A minőségi kiszolgálás biztosítása érdekében a Sämling Üzleti Oktatási Központ Kft. a Szolgáltatástudományi Módszertani Központ Alapítvánnyal együttműködésben kidolgozta a csoportvezetők / team-leaderek új képzési programját.
 
Bizonyítvány
A Hallgatók a képzés végén vizsgát tesznek. A sikeresen vizsgázók a Sämling Kft. Tanúsítványát kapják.
CÉL, KOMPETENCIA, EREDMÉNY
A tantárgy követelményeinek teljesítése után a Hallgatók képessé válnak a szolgáltatások természetének és jelentőségének megértésére, a sajátosságok nyújtotta kihívások azonosítására; az emberi erőforrás menedzsment kiemelkedő szerepének kritikai megítélésére a szolgáltatások esetében, különös tekintettel a frontvonalban dolgozók szerepére; sikeres „szolgáltatási folyamatok” kialakítására; a hatékony szolgáltatás-menedzsment eszköztárának szükség szerinti, adaptált kialakítására és használatára; a szolgáltatás-minőség mérési lehetőségeinek azonosítására és a szükséges módszer kiválasztására; a szolgáltatások keresleti és kínálati specifikumainak ismeretére, a jellemzők befolyásolási eszközeinek alkalmazására; a különböző hozammenedzsment technikák megértésére és a mindennapi gyakorlatban alkalmazható megoldások azonosítására; a vevői panaszok gyors és hatékony kezelésének biztosítására; a szolgáltatásmarketing eszközök széleskörű alkalmazására; önálló szolgáltatási koncepció kifejlesztésére illetve meglévő koncepció átfogó felülvizsgálatára; a globális szolgáltatási tendenciák és fejlődési irányok kritikai értelmezésére és megvitatására.
Tematika
 
A szolgáltatások szerepe a gazdaságban
Történelmi és fogalmi áttekintés
B2B és B2C szolgáltatások, ITIL keretrendszer
Új szolgáltatás fejlesztése
Szolgáltatás nyújtása
Service supporting
A szolgáltatási minőség értelmezése, mérése, fejlesztése
Six Sigma, ISO, Zero defekt
Kereslet előrejelzése és kapacitásmenedzsment
Revenue management
Kapacitástervezés, készletgazdálkodás, ellátási lánc-menedzsment
A technológia szerepe a szolgáltatásokban
Szervezeti és HR kérdések
Szolgáltatásmarketing
CEM lényege, folyamata
 
Időbeosztás:


Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős
dr. Sándor Lászlóné
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 106
Fax: +36 1 212 5071
Email: eva.sandor
@samling.hu
Oktatók
Budai Gergely
vezető tréner
Dévai Zoltán
tanácsadó
Magyar Csilla
vezető tréner
Mondok Anita
tréner
Szívós László
vezető tréner
Kihelyezett vállalati képzés
Cégünk több éves szakmai tapasztalatot szerzett kihelyezett képzések szervezésében, melyeknek legnagyobb előnye, hogy egyedi igényekhez alakítjuk képzési programjainkat.