Kezdőlap Controlling További controlling kínálatunk Értékesítési controlling képzés
Értékesítési controlling képzés
ISMERTETŐ
Az értékesítési controlling alapjainak ismertetése, adatgyűjtési módszerek bemutatása.
 
Árképzési technikák ismertetése.
Fedezet, költség elemzés és optimalizálás.
Termék portfolió kialakítása, döntés előkészítés
Termék és vállalati értékesítés tervkészítésnek képessége.
 
Fedezeti számítások, termékrangsor, termék portfolió kialakításának,
döntési variánsok készítésének ismerete.
 
Célköltség számítási módszer ismerete, valamint az árképzés és ármenedzsment eszközeinek alkalmazási képessége. 
 
Bizonyítvány
Sämling tanúsítvány
Tematika
  • A legfontosabb termékek, vevők, értékesítési csatornák kiválasztására és csoportosítására alkalmazott módszerek (Lorenz görbe, ABC-elemzés, XYZ- elemzés)
  • A termékek hozamát értékelő és reprezentáló módszerek
  • Az értékesítés nyereségének vizsgálata piacok, értékesítési csatornák, vevőcsoportok szerint (az eredmény kimutatása a fix költségek lépcsőzetes lebontásával)
  • A termékek iránti kereslet, illetve a vevők aktivitásának változását jelző módszerek
  • A várható értékesítési paraméterek becslésére szolgáló stochasztikus módszerek
  • Az árra ható tényezők elemzése (gyakorlatgörbe, az ár-árbevétel, ár-fedezet, összefüggése, kedvezmények)
  • Az értékesítés tervezése és ellenőrzése
  • Az értékesítési terv elkészítése a piaci viszonyok figyelembevételével
  • A forgalom alakulásának ellenőrzése
  • Az árbevétel-eltérés okainak felderítésére szolgáló módszerek
  • Az értékesítés napi és havi információs jelentése
 
Időbeosztás:
Kihelyezett formában már 5 fő részvételével rendelhető!
Kérje ajánlatunkat!

Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Főkönyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai