Oldal nyomtatása
Excel tipp

A legjobb tippünk: iratkozzon fel Excel témájú hírlevelünkre,
és megtekintheti a korábbi tippeket is,
valamint rendszeresen új Excel tippekel gazdagíthatja tudását!


Hogyan dolgozna fel egy olyan adatlistát, amiben számos üres oszlop és sor van?
 
A vállalatirányítási rendszerből lehívott adatok sok esetben számos üres cellát, sort esetleg oszlopot tartalmaznak. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan lehet néhány kattintással minden felesleges sort és oszlopot kitörölni
 
A Kezdőlapon válasszuk ki a Keresés és kijelőlés eszközikont. Ezen belül pedig válasszuk ki az Üres cellákat.
 
 
Ahogy az alábbi képernyőképen is látható az üres részek sötétszürkével jelennek meg.
 
 
 
Ezt követően töröljük ki a sorokat.
 
 
 
Az egér segítségével jelöljük ki az egész cellatartományt. Majd az alábbi lépéseket követve töröljük ki az oszlopokat is. 
 
 
 
Így egy olyan összefüggő adatlistát kapunk, amelyben könnyedén szűrhetünk, számolhatunk és amelyből kimutatást készíthetünk.
 
 
Ilyen és hasonló érdekes példákkal ismerkedhet meg Excel képzéseinken.
  
 
 
 
 
 
 

 


Szeretne további tippeket?
Iratkozzon fel 
Excel témájú hírlevelünkre,
és rendszeresen új excel tippekel gazdagíthatja tudását!


Fejlessze tudását, további hasznos trükkökkel! Már egy nap alatt jelentősen növelheti hatékonyságát Excel képzéseinken.