Kezdőlap HR, TB HR és Munkajog képzések Toborzás-Kiválasztás Hatékony toborzás képzés
Hatékony toborzás képzés
ISMERTETŐ
Hatékony toborzás workshop,
avagy minden, amit tudni kell ahhoz, hogy bármely pozícióra képesek legyünk jelölteket állítani!
 
1 napos tanfolyam a hatékony munkatárs toborzásról sok-sok gyakorlati példával.
   
Amiről szó lesz a képzésen:
 
• A toborzás útjában álló 4 kritikus tényező, és ezek kezelése
• Felejtsük el a hirdetéseket – legyünk kreatívak! Az átlagos megoldások átlagos eredményeket hoznak, az egyedi megoldások egyedi eredményeket.
• A toborzási folyamat magja – Célcsoport: a lehetséges munkavállalók azonosítása. A célcsoport meghatározása: mekkora a kör? Kiket érdekelhet a mi pozíciónk, és miért?
• Hogyan ismerhetjük meg nagyon alaposan a célközönségünket egy toborzás során? Mi mindent kell tudnunk egyáltalán róluk? Több példán keresztül bemutatjuk, hogy mit kell(ene) tudnunk a célcsoportunkról, milyen részletek szükségesek.
• Hogyan alakíthatunk ki 20-30 különböző toborzási forrást?
• Hogyan menedzseljük a forrásainkat? Mi az alapszabály minden egyes toborzás sikeréhez?
• Hogyan működik a közös toborzási célcsoport-ötletelés, hogyan csináljuk ezt „otthon”? Bármilyen nehéz is egy keresés, nincs olyan, hogy nincs új ötletünk – ennek módszertanát is bemutatjuk!
• A toborzás Szent Grálja: a passzív jelöltek – szóval ne csak az aktív jelöltekből lakmározz!
• A leggyakrabban használt (és kevésbé hatékony), valamint a most még kevésbé ismert és használt, de mára a leghatékonyabbá vált toborzási eszközök bemutatása, áttekintése. Friss adatok, statisztikák! Mi működik, mi nem?
• A talent pool építésének folyamata – milyen folyamaton haladnak keresztül a lehetséges jelöltek odáig, hogy végül Önnél szeretnének dolgozni?
• Hogyan győzzük meg a szakmai vezetőket, cégvezetőket HR-esként? Bevált módszerek.
 

 
Ha nem szeretne lemaradni következő időpontunkról iratkozzon fel értesítő küldő szolgáltatásunkra!
 

 
Ez a képzés is részét képezi Toborzás-kiválasztás 3 napban tanfolyamunknak A sikeres interjúztatás
és AC képzéssel együtt.

 
A képzés célja:
 
Olyan ismeretek átadása, amelynek köszönhetően a résztvevők képessé válnak megtalálni minden munkakörökbe a megfelelő jelölteket.
Célunk továbbá, hogy olyan használható megoldásokat javasoljunk, amelyekkel hatékonyabb lesz a kiválasztás és költséghatékonyabb módon tudja elérni a kívánt munkaerőt. 
 
Kinek ajánljuk?
 
- Vezetőknek, akik maguk intézik új kollégájuk felvételét, és igazán jó munkatársakat szeretnének a csapatukba.
 
HR szakembereknek, akik már komoly rutinnal rendelkeznek toborzási kérdésben, azonban nem elégedettek az eredménnyel, még jobbat, még eredményesebbet szeretnének. Rengeteg új, naprakész, korszerű ismeretet szerezhet meg, sőt még a gyakorlásra is lesz mód.
 
HR tanácsadóknak, fejvadászoknak, akik talán a legjobban képben vannak a legújabb toborzási technikákkal, de lehet (biztos), hogy még nekik is tudunk újat mutatni!
 
Résztvevőink írták:
 
A Hatékony toborzás képzés során különösen tetszett:
"Az előadó stílusa, érthető, profi előadása"
"az online toborzási technikák"
" a konkrét példákon keresztüli bemutatás"
"sok szakmai tapasztalat megosztása, gyakorlati példák"
"interaktivitás"
"felkészültség"
"az előadó felkézültsége, sokszínűsége"
"a gyakorlatiasság"
"sok példa"
"téma+előadó > konkrétumok hangzottak el"
"sok mai példa"
 

 
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- 1 oktatási napot
- a kávészünetek alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, sütemény)
- a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában
- a tollat és a jegyzetfüzetet
- a tanúsítványt
 

 
+ 1 Plusz(érv) mellettünk
 
Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.
 
 
Oktatók
Tokár Péter
toborzási szakértő, a TESK Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója
Képek


Referenciák
AD Solution Kft.
Balluff Elektronika Kft.
Bige Holding Kft.
BISZ Zrt.
Budai Egészségközpont
Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.
Capgemini Magyarország Kft.
EDAG Hungary Kft.
FKF Nonprofit Zrt.
Ganz Motor Kft.
LAHA Facility Ltd.
Lifttechnika Kft.
Magyar Suzuki Zrt.
Muneris Consortium Kft.
Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.
OFFI Zrt.
OMG Hungary Kft.
Pannonjob Kft.
Samyang Ep Mo. Kft.
Spice Communication Kft.
Strabag Általános Építő Kft.
Thomas&Betts Gyártó Kft.
munkatársai és magánszemélyek
Időbeosztás:
csütörtök 9:30-16:30

Részvételi díj:
1 39000 Ft
(+27% ÁFA)
49530 Ft
1 oktatási nap, segédanyaggal, kávészünetekkel (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tanúsítvánnyal.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Könyvelő vagy TB klubtag cég munkatársai
 10% Magánszemély jelentkező
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős  
Szilágyi Georgina
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 111
Fax: +36 1 212 5071
Email:
KÉPZÉSI ASSZISZTENS  
Kökény Enikő
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 108
Fax: +36 1 212 5071
Email:
Tematika
Program
Az alapvető, a sikeres toborzás lefolytatásához szükséges alapfeltételek összefoglalása.
A négy legfőbb akadályáttekintése, és módszerek, amikkel ezek sikeresen kezelhetők.
A toborzások megfelelő kialakítása: a kihagyott összetevő
A termékorientált marketing halott!
A marketing definíciója
A sikeres toborzások alapfeltételei
Branding, mi is ez, miből áll? Vezetők szerepe.
Employer Brand: sztori és élmény!
+
A 7 főbűn a toborzásban - avagy miben hibázunk szinte mindannyian? (Paul Petrone (LinkedIn influencer) anyaga alapján)
 
A bérezés kérdése az employer brand megítélésében
A bér kérdése... Értsük meg, hogy ez miért fontos. Értessük meg a vezetőkkel, cégvezetőkkel.
Three Reasons Why Employees Are So Stressed About Money (Written by Robert Kiyosaki | Tuesday, January 24, 2017)
Bérek ma Magyarországon (szemelvények a TESK bértanulmányából)
Példa: operátor, Budapest és Pest Megye. Részletes áttekintés.
 
A teljes toborzás-kiválasztási folyamat
A teljes toborzás-kiválasztási folyamat áttekintése, lépései (csekklista, amit bármely toborzás során használható)
Toborzási projektek: a toborzási források kialakításának módszere. Hogyan legyen 10, 20 vagy akár ennél is több toborzási forrásunk?
 
Hirdetések hatékonysága
A toborzás 14 kulcslépése
A folyamat magja
Célcsoport meghatározása
Célcsoportból elérési útvonal
10.45-11.00 kávészünet
 
Motivációs tényezők az egyes célcsoportokban
Érzelmek, vagy logika?
Motivációs tényezők: szellemi, fizikai
Facebook kampány minták motivációs tényezőkre
 
Recruitment branding eszközök bemutatása
Recruitment branding: lépések
Tartalmak: címsorok + képek/videók
Az AIDA módszertan (marketing módszertan)
Rossz címsor, jó címsor
Kampányképek
Videók
Csatorna eszköztár: az azonnali eredményt hozó eszközök, a Facebook, Google Adwords, remarketing eszközök, LinkedIn, Karrieroldal. Áttekintés
 
Ebédszünet
 
A munkáltatói arculat felépítése, annak elemei
Tegyük meg az első lépéseket a lehetséges munkavállalóink megszólítására, a vállalkozásunk bemutatására!
A legfontosabb arculati eszközök bemutatása:
- Vállalati karrieroldal
- Weboldal keresőoptimalizálás, linképítés, reszponzív oldal
- Google AdWords kampányok a hirdetésekhez
- Céges Facebook oldal, napi posztolások (és kampányok a toborzásokhoz)
- Céges LinkedIn oldal, posztolások (és kampányok a toborzásokhoz)
- Ajánló rendszer kialakítása, ajánlások saját munkavállalóinktól
 
Az Employer Brand: milyen a cégednél dolgozni?
Employer Brand: az aggályaink...
Tartalom és forma összhangja
Employer brand: a megítélés szempontjai
A legfajsúlyosabb tényező
Hogyan kezeljük a tartalmi hiányosságokat?
Az Employer Branding szakaszai
 
Employer Branding „csináld magad”, 5 lépésben
Az 5 lépéses „csináld magad”.
Az EVP.
Mire vágynak a legjobbak?
Gyakorlat:
Vállalati EVP meghatározása. Páros gyakorlat.
 
Tedd vonzóbbá a cégedet 8 lépésben!
Az álláshirdetés-írás 9 parancsolata
 
Gyakorlat:
Cégpozícionálás elkészítése - legyen vonzó a bemutatkozás, amelynek eredménye, hogy a lehetséges jelöltek kedvez éreznek a jelentkezésre
15.15-15.30 kávészünet
 
A passzív jelöltek forrásai.
Kapcsolatfelvételi módok a potenciális jelöltekkel.
LinkedIn (7 főbűnből): a jelöltek nagyobb része passzív jelölt!
Lehetséges források
Kapcsolatfelvételi módok
 
Sikeres szövegek, scriptek a jelöltek megkeresése során.
Az érdeklődés kialakítása
A megkeresés folyamata, lépései
Elutasítás: körülmény vagy kifogás?
Célok, akadályok
5 stratégia a passzív jelöltek elérésére LinkedIn-en
6 jó tanács in-mailekhez
Példák
Kihelyezett vállalati képzés
A hatékony toborzás képzést kihelyezett formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!