Kezdőlap Controlling Controlling workshopok (1-3 nap) ÚJ! - Logisztikai controlling Logisztikai controlling workshop - ÉLŐ, ONLINE formában
Logisztikai controlling workshop - ÉLŐ, ONLINE formában
ISMERTETŐ
  Logisztikai controlling 2 napban - avagy kihívások a logisztika és supply chain controllingban
Számunkra fontos résztvevőink és oktatóink biztonsága, ezért ezt a workshopot ÉLŐ, ONLINE formában tartjuk meg.
 
Miért ajánljuk workshopunkat?
 
Workshopunkon megmutatjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern logisztikai kontrolling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a  vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is.
 
Workshopunk a 9 napos Controlling mesterfokon képzés része, mely önállóan is elvégezhető. 
 
Garantált maximális résztvevői létszám: 10 fő.
 
 
A workshop hasznosságáról oktatónkat idézzük:
 
"A vállalati teljesítményindikátorok ismerete, az egyes részterületek teljesítményének hatása a kitűzött célok elérésére alapvető követelmény a mai jövőorientált vállalatirányítási rendszerekben.
 
A logisztika egy összetett terület, amely magába foglalja a beszerzést, a termelési logisztikát, az értékesítési logisztikát, azon belül is a raktározást a késztermék kiszállítást és persze a selejt kezelést is.
 
A logisztika hatása az eredményre, kapcsolata a vállalat folyamataival, a kihatása a vevői elégedettségre és a vállalatról kialakítható megbízhatóságra elvitathatatlan.
 
A jól meghatározott célorientált logisztikai kontrolling jelentős támogatást tud nyújtani a döntéshozóknak. Ehhez viszont az általános, néhány ismert mutatóra épülő beszámoló nem elég, szükséges az új irányelvekre épülő, a pénzügyi kihatásokat is figyelembe vevő információs rendszer bevezetése és alkalmazása.
Ehhez fog iránymutatást és támogatást nyújtani a megtartásra kerülő új szemléletű logisztikai controlling workshop."
 
Témakörök, amelyekkel foglalkozunk:
  • Fő összefüggések, részterületek kapcsolatai, folyamatház egy vállalkozáson belül.
  • Beszerzés, gyártás, belső anyagmozgatás, értékesítés kapcsolatrendszere, szervezeti háttér 
  • Vevő és szállító management (Customer Service Management, Supplier Service Management)
  • Beszállító kiválasztás, beszerzési, - és beszállítói minőségköltségek controllingja
  • A raktár szerepe a supply chain folyamatban, raktári kulcsmutatók (szállítói pontosság, raktári költségek, készletek forgási sebessége), pénzügyi szempontú rizikó faktorok 
  • Vevő,- és termékszerkezet kontrollingja 
  • Vevői megrendelések controllingja 
  • Logsiztikai költségek controllingja 
  • Logisztikai kontrolling eszközháttér, felelősségi körök megosztása a szervezeten belül 
  • Beszédes riport rendszer kialakítása  és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez
Módszertan
 
A módszereket ppt prezentáción, számítási és esetpéldákon keresztül mutatjuk be, és elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is.
 
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
 
- a 2 oktatási nap díját (6*90 perc)
- a segédanyagot (pdf)
- a Sämling által kiállított tanúsítványt
 
 
Kinek ajánljuk
Logisztikai és pénzügyi kontrollerek, készletfelelősök, beszerzők, termelés tervezők, beszállítói minőségügyi mérnökök, customer service munkatársak, vállalkozók számára.
Bizonyítvány
Sämling által kiállított tanúsítványt adunk a workshopon való részvételről.
CÉL, KOMPETENCIA, EREDMÉNY
A workshopon szerzett ismeretek segítségével elérhető: - A vevői elégedettség növelése, - Költségek csökkentése és a hatékonyság növelése
Képzési napok:
Logisztikai controlling workshop június 3-4-én
2020. 06. 03., 2020. 06. 04.

Online

Időbeosztás:
Napi 3*90 perc kiscsoportos, virtuális, valós idejű oktatás keretében ZOOM platformon
Részvételi díj:
1 95000 Ft
(+27% ÁFA)
120650 Ft
A részvételi díj tartalmazza az élő, online oktatást 6*90 percben, a segédanyagot (pdf) és a Sämling tanúsítványt.
Legkedvezőbb ár: 66.500 Ft + ÁFA
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 20% ONLINE oktatási forma
 30% 2 fő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
Képzés FELELŐS  

Porubszky-Tóth Katalin

Telefon:
+36 20 410 2805
Email:
Oktatók
Ivády Erzsébet
pénz- és hitelügyi szakközgazdász, mérlegképes könyvelő és adótanácsadó