Kezdőlap Controlling Controlling workshopok (1-3 nap) ÚJ! - Sales controlling
ÚJ! - Sales controlling
 Miért ajánljuk workshopunkat?
 
Megalapozott döntéseket hozni, a versenytársak előtt járni, a változásokra gyorsan reagálni- alapvető cél egy vállalkozás életében. Ehhez ad stabil hátteret egy modern vállalati controlling rendszeren belül az értékesítési és marketing controlling részrendszer.
 
2 napos workshopunkon megtanítjuk, hogyan kell felépíteni és működtetni egy modern értékesítési és marketing controlling rendszert, mit jelentenek a számok, hogyan hatnak azok változásai a  vevői elégedettségen át a cég jövedelmezőségére. Nem elég csak adatokat látni, de le kell tudni vonni a következtetéseket is. 
 
Workshopunk a 9 napos Controlling mesterfokon képzés része, mely önállóan is elvégezhető. 
  
Garantált maximális résztvevői létszám: 12 fő.
 
 
Tematika:
  • Az értékesítési és  marketing kontrolling alapjai, szerepe, jelentősége a vállalati kontrolling rendszeren belül. 
  • Stratégiai és az operatív kontrolling kapcsolata az értékesítés és a marketing szemszögéből
  • Vállalati célok és azok megvalósításának folyamata, tervezés az értékesítés és marketing területén 
  • A veveői elégedettség növelését jelző kulcsmutatók rendszere, alkalmazása és értékelése, eltérés elemzés  az értékesítés és marketing területén,
  • Balanced Scorecard 
  • Termékcsoport, termék optimalizálás, fedezeti pont, vevői elemzések 
  • Beszédes riport rendszer kialakítása  és döntéselőkészítő elemzések készítése hozzájárulva a vállalati célkitűzések eléréséhez
 
KÉPZÉS NAPTÁR
2019. 11. 26 Sales controlling workshop
Sales controlling november 26-27-én, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
 Sales controlling avagy kihívások a sales és a marketing  kontrollingban 2 napban