Kezdőlap Marketing Marketing a gyakorlatban
Marketing a gyakorlatban
ISMERTETŐ
 
Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 

A vállalkozóknak nagyon fontos, hogy szakmai tudásuk mellett értsenek az alapvető marketing technikákhoz,

  • hogy a piackutatás ne egy nyűg, hanem egy jó eszköz legyen,
  • hogy adott esetben saját maguk is promotálhassák egy termék bevezetését,
  • hogy képesek legyenek elemezni a weboldaluk forgalmi adatait és növelni az online marketingjük hatékonyságát.
  • A résztvevők interaktívan, kis elméleti blokkokban ismerkedhetnek meg a tananyaggal, hogy azt utána, gyakorlatokon keresztül ne csak megértsék, de a jövőben használni is tudják.
Cél, hogy a résztvevők:
  • megtanulják a marketing alapokat,
  • elsajátítsák a gyakorlatban alkalmazott mikró vállalkozási és KKV marketing technikákat, munkafolyamatokat,
  • megismerjék a piackutatás alapjait, módszereit, azok gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit.
A sikeresen teljesítő résztvevők, a tanfolyam során elsajátított marketing- és piackutatási alapismereteikkel képesek lesznek vállalkozásuk sikeres értékesítéséhez szükséges, kapcsolódó marketing eszközöket allokálni, az ügyfélmenedzsment és üzletszerzés immanens részeként a hatékonyságot növelni.
 
 
Általános ismeretek (3 óra)
 
Piac, termék, piaci formák, vállalkozási környezetelemzés, szegmentáció, BCG mátrix, SWOT analízis, termék életgörbe, Porter 5, PEST, STEP és STEEPLE analízis, marketing mix, 7+1P
 
Marketingkommunikációs alapismeretek (3 óra)
 
Marketingkommunikációs mix, marketingkommunikáció eszközei (ATL, BTL, TTL), marketingkommunikációs stratégia.
 
Piackutatás (2 óra)
 
Primer és szekunder kutatás értelmezése. Piackutatási módszerek, kérdőív összeállítási szabályok.
 
Fogyasztói magatartás (2 óra)
 
A fogyasztói magatartás modelljének megismerése, fogyasztói attitűdök áttanulmányozása.
 
Hirdetési-, kreatív és hírlevél készítési alapok (6 óra)
 
Szövegírási alapok, hirdetéskészítési praktikák, nyomtatott hirdetések elkészítésére vonatkozó módszertan. Hírlevél készítési alapok, tippek a sikeres hírlevél kampányokhoz.
 
Online marketing (8 óra)
 
Online marketing alapismeretek. Google Ads, Google Analytics és Facebook Business fiók létrehozása, beállítása, kezelése. Tippek a sikeres kampánymenedzsmenthez.
 
Kinek ajánljuk marketing a gyakorlatban képzésünket?
 
Azoknak, akik saját vállalkozásának honlapját és online marketingjét intézik.
Ajánljuk minden olyan vállalkozónak, aki szeretné piaci lehetőségeit jobban kihasználni, egy olyan gyakorlatorientált tudást szerezni, amivel elindíthat vagy működtethet egy vállalkozást.
Azoknak, akik egy cég munkatársaként végzik a cég online tartalom- és marketing tevékenységét.
 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!

Részvételi díj:
1 110700 Ft
(+27% ÁFA)
140589 Ft
tartalmaz 3 oktatási oktatási napot, a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában, a bekészítést (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tollat, jegyzetfüzetet, tanúsítványt. A reggeli étel-ital fogyasztás mint természetbeni juttatás után a közterheket a résztvevő cége fizeti meg.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Magánszemély jelentkező
 10% TB klubtagjaink részére
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
KÉPZÉS FELELŐS   
Ecsédi-Dandóci Edit
Telefon:
  +36 70 337 1301
Email:
edit.dandoci@samling.hu
 
KÉPZÉSszervező  
Nemecskó Boglárka
Telefon:
+36 20 533 9620
Email: