Kezdőlap ÚJ! Vállalkozói Akadémia Marketing a gyakorlatban
Marketing a gyakorlatban
ISMERTETŐ

 

A vállalkozóknak nagyon fontos, hogy szakmai tudásuk mellett értsenek az alapvető marketing technikákhoz, hogy a piackutatás ne egy nyűg, hanem egy jó eszköz legyen, hogy adott esetben saját maguk is promotálhassák egy termék bevezetését, hogy képesek legyenek elemezni a weboldaluk forgalmi adatait és növelni az online marketingjük hatékonyságát.

A résztvevők interaktívan, kis elméleti blokkokban ismerkedhetnek meg a tananyaggal, hogy azt utána, gyakorlatokon keresztül ne csak megértsék, de a jövőben használni is tudják.

Kiknek ajánljuk? 
  • Azoknak, akik saját vállalkozásának honlapját és online marketingjét intézik. 
  • Ajánljuk minden olyan vállalkozónak, aki szeretné piaci lehetőségeit jobban kihasználni, egy olyan gyakorlatorientált tudást szerezni, amivel elindíthat vagy működtethet egy vállalkozást. 
  • Azoknak, akik egy cég munkatársaként végzik a cég online tartalom- és marketing tevékenységét.
Optimális terjedelem: 24 óra / 3 nap
 
Csoportméret: 8 – 18 fő 

Összefoglaló a workshopról: 
Cél, hogy a résztvevők megtanulják a marketing alapokat, és elsajátítsák a gyakorlatban alkalmazott mikró vállalkozási és KKV marketing technikákat, munkafolyamatokat, valamint megismerjék a piackutatás alapjait, módszereit, azok gyakorlati alkalmazásának lehetőségeit. A sikeresen teljesítő résztvevők, a tanfolyam során elsajátított marketing- és piackutatási alapismereteikkel képesek lesznek vállalkozásuk sikeres értékesítéséhez szükséges, kapcsolódó marketing eszközöket allokálni, az ügyfélmenedzsment és üzletszerzés immanens részeként a hatékonyságot növelni. 
 
A Tanúsítvány átvételének feltétele: 
  • a workshopon való aktív részvétel, 
  • a feladatok teljesítése, 
  • teszt eredményes elvégzése (legalább 80 %-os teljesítés).
Ha nem szeretne lemaradni következő időpontunkról iratkozzon fel értesítő küldő szolgáltatásunkra!
  

Tematika / Tárgyalt főbb témakörök napi bontásban:
Általános ismeretek (3 óra) 
Piac, termék, piaci formák, vállalkozási környezetelemzés, szegmentáció, BCG mátrix, SWOT analízis, termék életgörbe, Porter 5, PEST, STEP és STEEPLE analízis, marketing mix, 7+1P 

Marketingkommunikációs alapismeretek (3 óra) 
Marketingkommunikációs mix, marketingkommunikáció eszközei (ATL, BTL, TTL), marketingkommunikációs stratégia. 
 
Piackutatás (2 óra) 
Primer és szekunder kutatás értelmezése. Piackutatási módszerek, kérdőív összeállítási szabályok. 

Fogyasztói magatartás (2 óra) 
A fogyasztói magatartás modelljének megismerése, fogyasztói attitűdök áttanulmányozása. 
 
Hirdetési-, kreatív és hírlevél készítési alapok (6 óra) 
Szövegírási alapok, hirdetéskészítési praktikák, nyomtatott hirdetések elkészítésére vonatkozó módszertan. Hírlevél készítési alapok, tippek a sikeres hírlevél kampányokhoz. 
 
Online marketing (8 óra) 
Online marketing alapismeretek. Google Ads, Google Analytics és Facebook Business fiók létrehozása, beállítása, kezelése. Tippek a sikeres kampánymenedzsmenthez. 
 
  _____________________________________
A tréning kihelyezett, vállalati formában is elérhető. Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink kívánságaihoz az ország egész területén. További információkért és egyedi ajánlat igényléséért forduljon képzés felelősünkhöz!  
 
  
 
Előadó bemutatása:
Mikola András - Szakmai pályafutását először multinacionális vállalati környezetben kezdte meg, majd 10 éves tapasztalattal a háta mögött, 2015. óta egyéni vállalkozóként online marketing tanácsadói és elemzői feladatokat lát el folyamatosan számos vállalkozásnak. 
 
A marketing területet érintő sok projekttel foglalkozott már: piackutatások teljeskörű irányítása, több alkalommal iroda átköltöztetés székhelyváltással egybekötve, számos online vagy offline marketingkampány és ügyfélrendezvény menedzsmentje, több teljes márka arculatváltás irányítása. Teljes körű közösségi média és weboldal menedzsment, folyamatos versenytárselemzés. 
 
Vállalkozásának fő szolgáltatási portfóliója 4 éve az online marketing elemzői munkák irányába fókuszál. Google Ads, Google Business fiók, Google Analytics mély statisztikákkal, Facebook mély elemzésekkel, egyedi paraméterezésekkel, majd az ott megismert adatok rendszerezését követően döntéselőkészítői információkká való átalakításával foglalkozik. Az elkészült statisztikák vagy múltbéli teljesítményre és annak értékelésére vonatkoznak, vagy egy jövőbeni esemény bekövetkezésének valószínűségét próbálják feltárni. 
 
Elemzői munkája szerves része továbbá az online szegmensben történő versenytárselemzési feladatok elvégzése, melynek során a versenytársak múltbéli adatai alapján összehasonlítást végez, illetve várható előrejelzést ad a jövőbeli teljesítményre vonatkozólag. 
 
2011. óta oktató, valamint az MNB és az NGM megbízásából hatósági vizsgabizottsági tag. 
 
Képzési napok:
Marketing a gyakorlatban 2020. I. félév - Pontos időpont egyeztetés alatt
2020. 02. 24.

Budapest

Részvételi díj:
1 110700 Ft
(+27% ÁFA)
140589 Ft
Legkedvezőbb ár: 99 630 + ÁFA
INFORMÁCIÓ:
képzés felelős  
Szilágyi Georgina
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 111
+36 20 559 0808
Fax: +36 1 212 5071
Email: