Kezdőlap ÚJ! Vállalkozói Akadémia Marketing stratégia
Marketing stratégia
ISMERTETŐ
Kiknek ajánljuk?
KKV-k ügyvezetői, marketing asszisztensei.
Optimális terjedelem:  2 nap
Optimális csoportméret: 5-10-16

Összefoglaló a workshopról:
A képzés során két napban kevés elmélettel és sok gyakorlati példával bemutatja egy kkv esetében a marketing stratégia megalkotásának a folyamatát.

A workshop leírása:
A képzés során bemutatásra kerül a marketing stratégia alkotásának a folyamat. Hogyan kell célokat meghatározni, milyen módon határozhatjuk meg a célcsoportjainkat, milyen módon érdemes szegmentálni. Hogyan kell megismerni a piaci környezetet, milyen módon lehet az információkat csoportosítani. Hogyan alkotunk meg stratégiát, abból hogyan lehet taktikai terveket készíteni. Milyen módon tervezzük meg a méréseket. A képzés az elméleten túl részben számos gyakorlati példával, részben közös feladatokkal valósul meg.

Módszertan:
A képzés rövid frontális oktatással és gyakorlati csoportmunkával kerül megvalósításra: a két nap alatt egy konkrét (valós vagy elképzelt) cég esetében elkészül a cég marketing stratégiája.
Vizsga: rövid online teszt és egy konkrét feladat (stratégiai elem) kidolgozása, írásban.
  _____________________________________
A tréning kihelyezett, vállalati formában is elérhető. Rugalmasan alkalmazkodunk megrendelőink kívánságaihoz az ország egész területén. További információkért és egyedi ajánlat igényléséért forduljon képzés felelősünkhöz!  
 
  

 
Képzési napok:
2019 ősz - Marketing stratégia
2019. 11. 22., 2019. 11. 23.

Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.

Részvételi díj:
1 78000 Ft
(+27% ÁFA)
99060 Ft