Kezdőlap HR HR és Munkajog képzések Toborzás-Kiválasztás Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on
Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on
ISMERTETŐ
A vészhelyzetre való tekintettel képzéseinket csak a tilalom feloldása után hirdetjük meg.
A tiltásra vonatkozó rendelet a Magyar Közlöny 2020. évi 55. számában olvasható - 70/2020 (III.26.) Kormány rendelet.
 

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 
 
 
Szeretne részt venni egy olyan átfogó workshopon, ahol a LinkedIn-re és Facebook-ra való hirdetés íráson túl megismerkedhet a kampányok kivitelezésével, beállításaival és menedzselésével?
 
Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,
1 napos workshop.
 
Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.
 
LINKEDIN
 
- Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
- A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
- Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?
 
Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.
(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)
Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.
 
A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.

Ha tudja, hozza magával laptopját, mert a LinkedIn blokkban Péter segítségével konkrét lépéseket tudnak majd megcsinálni a helyszínen a résztvevők. Így a hallottakat azonnal hasznosíthatják a gyakorlatban.
 
FACEBOOK
 
Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!
 
Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?
- A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
- Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
- Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.
Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni workshopunkról, kattintson az alábbi gombra!
 
 

 
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- 1 oktatási napot
- a kávészünetek alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, sütemény)
- a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában
- a tollat és a jegyzetfüzetet
- a tanúsítványt
 

 
+ 1 Plusz(érv) mellettünk
 
Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.
 
 
Oktatók
Hajdu Sára
Toborzás marketing specialista
Tokár Péter
TESK csoport ügyvezetője
Képek


Képzési napok:
2020. ősz - Pontos időpont egyeztetés alatt
2020. 09. 14.

Budapest

Időbeosztás:
1 nap, 9:30-16:00

Részvételi díj:
1 43000 Ft
(+27% ÁFA)
54610 Ft
1 oktatási nap, segédanyaggal, kávészünetekkel (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tanúsítvánnyal.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Magánszemély jelentkező
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
KÉPZÉSszervező  
Nemecskó Boglárka
Telefon:
+36 20 533 9620
Email:
Tematika
 
Délelőtt: Hogyan használható a LinkedIn toborzásra?
 
1. rész:
Fontos tények a LinkedIn-ről
A személyes profil szerepe
A vállalati oldal fontos elemei, példák
A vállalati karrieroldalról
Oldal-analitikák
 
2. rész:
Hogyan építs fel kapcsolati hálót?
Tartalmak előállítása - mit és hogyan? Tartalom fajták, rengeteg példával
Álláshirdetések a linkedIn-en
Toborzás hagyományos úton és Recruiter Lite előfizetéssel
Jelöltek felkeresésének technikái, a jelölt-kommunikációk szerepe
 
 
Délután: Toborzás a Facebook-on
 
1. rész:
A FB számokban, miért jelentős toborzási csatorna ez?
Céges FB oldal - mindennek az alapja - példák
Kampánykészítés előtti lépések:
mi a célunk?
ki a célcsoportunk?
mennyit költsünk?
mennyi ideig fusson?
Példák kampányokra, eredményeikre.
 
2. rész:
Kampánykészítés lépésről lépésre - közös ötletelés és folyamat bemutatás konkrét pozíció kapcsán
 
Kihelyezett vállalati képzés
A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on képzést kihelyezett formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!