Kezdőlap HR, TB HR és Munkajog képzések Toborzás-Kiválasztás Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on
Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on
ISMERTETŐ
Szeretne részt venni egy olyan átfogó workshopon, ahol a LinkedIn-re és Facebook-ra való hirdetés íráson túl megismerkedhet a kampányok kivitelezésével, beállításaival és menedzselésével?
 
Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon,
1 napos workshop.
 
Délelőtt a LinkedIn-ről lesz szó, délután pedig a Facebookról.
 
LINKEDIN
 
- Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Hogyan készülnek ezek?
- A LinkedIn karrier-oldal – mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem?
- Mi van, ha nincs Recruiter hozzáférésünk? Akkor hogyan használhatjuk a LinkedIn-t?
 
Világszerte 400 millió felhasználó, ebből Magyarországon kb. 713.000 fő használja a legnagyobb üzleti közösségi felületet, a LinkedIn-t. A LinkedIn azt mondja: a top vezetők 90%-át ma már nem lehet elérni telefonon, hideghívással, de egy inMail*-lel igen.
(*inMail: a LinkedIn felületen belül küldött elektronikus üzenet)
Mára a fejvadászok talán első számú jelöltforrásává lépett elő, nemzetközileg biztosan, de mára itthon is egyre nagyobb arányban keresnek a közvetítő irodák a LinkedIn-en jelölteket a nehezebb pozíciókra.
 
A LinkedIn-en való megjelenés szinte kötelező, csaknem olyan fontos, mint egy vállalati weboldal, viszont annál sokkal rugalmasabb kommunikációs felületet biztosít. Ezen keresztül találhatnak meg bennünket lehetséges üzleti partnerek, de potenciális munkavállalók is. A vállalati oldal tehát a professzionális megjelenés eszközévé vált.
 
FACEBOOK
 
Nem csak a vicces képeknek van helye a Facebook-on!
 
Avagy alternatív jelöltforrások: a közösségi médiában rejlő lehetőségek. Milyen média felületek vannak, amelyek toborzásra használhatók, és melyik hogyan? Melyikkel milyen célcsoport érhető el?
- A munkáltatói arculat bemutatásához szükséges legfontosabb eszközök és kommunikációs felületek áttekintése.
- Céges Facebook oldal létrehozása. Napi posztolások. Témák és tartalmak összeállításának szempontjai. Példák, minták.
- Facebook kampányok készítése, lépésről-lépésre. Hogyan készíthetünk érkező oldalt? Milyen címet adjunk a kampányunknak? Hogyan állítható be a célcsoport? Hogyan kezeljük a jelentkezőket, kommenteket? Gyakorlati tanácsok és útmutató.
Gyakorlat: az Ön vállalatának toborzásaihoz használatos közösségi média-megjelenések kialakítása.

Amennyiben szeretne emlékeztető e-mailt kapni képzésünkről, kattintson az alábbi gombra!
 

A workshop programja:
 
Délelőtt:
Bevezetés (20 perc)
Hogyan használható a LinkedIn toborzásra? (60 perc)
LinkedIn search, boolean search (20 perc)
Kulcsembereink LinkedIn profilja (20 perc)
Hogyan készíthetünk kampányokat a LinkedIn-en? Gyakorlati bemutató. (20 perc)
Milyen csomagok érhetők el? (10 perc)
A nagyvállalati és KKV megoldások áttekintése
 
Délután:
Működőképes toborzási megoldások, avagy hogyan működik a recruitment branding a gyakorlatban? (40 perc)
Recruitment branding eszközök bemutatása (50 perc)
Kampányok eszköztára (20 perc)
Facebook kampányok – lépésről lépésre. Gyakorlati bemutató (60 perc)
 

 
A részvételi díj minden résztvevő számára tartalmazza:
- 1 oktatási napot
- a kávészünetek alatt a fogyasztást (kávé, tea, üdítő, sütemény)
- a segédanyagot nyomtatott és elektronikus formában
- a tollat és a jegyzetfüzetet
- a tanúsítványt
 

 
+ 1 Plusz(érv) mellettünk
 
Partnerünk, a HVG HR Centernek köszönhetően a jelentkezők számára a mindig naprakész tananyagunkat a HR Plusz kiadvánnyal színesítjük.
 
 
Oktatók
Csele Barbara
Recruitment branding specialista, kampány team leader TESK Csoport
Tokár Péter
TESK csoport ügyvezetője
Képek


Képzési napok:
2018. november 7. (1 nap)
2018. 11. 07.

Hotel Mediterran, 1118 Budapest, Budaörsi út 20/a

Időbeosztás:
szerda 9:30-16:00

Részvételi díj:
1 39000 Ft
(+27% ÁFA)
49530 Ft
BEVEZETŐ ÁRON, 1 oktatási nap, segédanyaggal, kávészünetekkel (kávé, tea, üdítő, édes és sós sütemény), tanúsítvánnyal.
Kedvezmények:
A kedvezmények nem összevonhatóak, minden esetben az Önnek járó legmagasabbat vesszük figyelembe!
 8% Hírlevélre történő feliratkozás esetén
 10% Magánszemély jelentkező
 12% 2 együttes jelentkezés - 2 fő vagy 2 különböző képzésre történő együttes jelentkezés esetén
 15% 3 együttes jelentkezés - 3 vagy több fő, egy vagy akár több különböző képzésre történő együttes jelentkezése esetén
INFORMÁCIÓ:
KÉPZÉSI ASSZISZTENS  
Kökény Enikő
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 108
Fax: +36 1 212 5071
Email:
képzés felelős  
Szilágyi Georgina
Telefon:
+36 1 212 44 12
Mellék: 111
Fax: +36 1 212 5071
Email:
Tematika
 
LinkedIn részletes program:
Bevezetés (20 perc)
A 4. Ipari forradalom.
A Networking fontossága. A 4 kritikus tényező, amin a toborzások elbuknak.
 
Hogyan használható a LinkedIn toborzásra? (60 perc)
A passzív jelöltforrások szerepe és súlya
LinkedIn: toborzási módok áttekintése
Job posting – hogyan pozícionáljunk?
Az érdeklődés kialakulásának lépései
InMail check list
„Work with us” ads és career page
Employer Branding
 
LinkedIn search, boolean search (20 perc)
 
Kulcsembereink LinkedIn profilja (20 perc)
Hogyan alakítsunk ki toborzó profilt? Hogyan legyen a megjelenés cégre szabott, és professzionális?
 
Hogyan készíthetünk kampányokat a LinkedIn-en? Gyakorlati bemutató. (20 perc)
Kampánykészítés lépésről-lépésre.
 
Milyen csomagok érhetők el? (10 perc)
A nagyvállalati és KKV megoldások áttekintése
 
Facebook részletes program:
 
Működőképes toborzási megoldások, avagy hogyan működik a recruitment branding a gyakorlatban? (40 perc)
 
A 4 kritikus tényező, és ezek kezelése.
A toborzások megfelelő kialakítása
A kihagyott összetevő
A termékorientált marketing halott!
Branding, mi is ez, miből áll? Vezetők szerepe.
EVP – az előnyök összefoglalása
EB: sztori és élmények!
Esettanulmányok
 
 
Recruitment branding eszközök bemutatása (50 perc)
 
Recruitment branding: lépések
Tartalmak: címsorok + képek/videók
Az AIDA módszertan
Rossz címsor, jó címsor
Kampányképek
Videók
Csatorna eszköztár: az azonnali eredményt hozó eszközök, a Facebook, Google Adwords, remarketing eszközök, LinkedIn, Karrieroldal. Áttekintés
 
Kampányok eszköztára (20 perc)
- Hogyan készül egy hiteles arculati video? Hogyan néz ki egy forgatás? Mit mondjunk? Mik a cégünk előnyei?
- Landing oldal – milyen is egy ilyen? Hogy néz ki egy működő, eredményes érkező oldal?
 
Facebook kampányok – lépésről lépésre. Gyakorlati bemutató
- Facebook kampányok – elméleti áttekintés. Milyen előkészületek szükségesek a kampányokhoz? (landing oldal, szövegek, képek/videók, célcsoport stb.) (10 perc kb.)
- Facebook kampány a gyakorlatban, lépésről-lépésre. Hogy készül egy ilyen? (40 perc)
- Moderálás, jelentkezők feldolgozása: válaszok; visszajelzés adása (10 perc)
 
Kihelyezett vállalati képzés
A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on képzést kihelyezett formában is megszervezzük az Ön cége igényei szerint! Kérjük írja meg igényét oktatásszervezőnknek!