Kezdőlap ÚJ! Vállalkozói Akadémia
ÚJ! Vállalkozói Akadémia
 
 
Vállalkozói Akadémia nem csak vállalkozóknak! Képzéseinket a vállalkozókon kívül nagyvállalatok középvezetőinek is ajánljuk.
 
Hogyan működik a Vállalkozói Akadémia?
- Az Akadémia önálló képzések/workshopok tárháza.
- A képzések nem modulárisak, nem épülnek egymásra.
- Minden képzés/workshop sikeres elvégzése után a résztvevők Samling Tanúsítványt kapnak.
- Nincs regisztrációs díj, csak az adott képzés/workshop díját kell fizetni.
 
Gondolt már rá, hogy egy vállalkozónak mennyi mindenhez kell értenie?
Mindenki szeretné hatékonyan működtetni vállalkozását, de ehhez ismerni kell a legújabb módszereket, érteni kell a miérteket. Válogatott képzéseinkkel azokra gondoltunk, akik jó szakemberként céget alapítottak és néhány hónapon vagy éven belül szükségét érezték vagy jelenleg is érzik egy kis vezetői támogatásnak.
  • Hogyan válasszam ki a megfelelő munkatársat?            
  • És ha kiválasztottam, hogyan tartsam meg?
  • Hogyan kezeljem a belső konfliktusokat?
  • Hogyan válasszam ki a megfelelő beszállítót?
  • Hogyan értékeljem a dolgozóimat?
  • Mit jelent a folyamatos fejlesztés és miért érdemes vele foglalkozni?
  • Hogyan tervezzek és meddig érdemes nyújtózkodni?
  • Milyen kockázatokat kell kezelnem és azt hogyan tegyem?
  • Rám is vonatkozik a GDPR és mégis mit kezdjek vele?
  • Hol hirdessek, mennyiért és kinek?
  • Miért fontos a controlling, nem elég egy könyvelő?
Ha a fenti kérdések ismerősek, akkor jó helyen jár.
 
A VÁLLAKOZÓI AKADÉMIA KÉPZÉSEI ÉS WORKSHOPJAI: 
Nézze meg oktatóinkkal készült interjúinkat:
Kiknek ajánljuk a Vállalkozói Akadémiát?
Mik lesznek a jövő meghatározó képzései?
 
Minden képzés gyakorlatorientált workshop vagy tréning formájában valósul meg és a cél nem az, hogy csupán elméleti anyaggal bővítsük tudástárát, hanem hogy olyan gyakorlati tudásra tegyen szert, amit a mindennapokban is hasznosíthat.
Oktatóink nem csak az oktatásban sikeresek, sokszor az üzleti élet jól működő vállalkozói, ezért hitelesen adják át tapasztalatukat és szívesen osztják meg élményeiket a résztvevőkkel.
 
Ha legalább 3 képzésre jelentkezik és egy összegben fizet, 15 % kedvezményt biztosítunk a végösszegből.
Amennyiben szeretne elmélyülni egy-egy témában, segítünk az egyes témákhoz kapcsolódó további képzések kiválasztásában, tanácsadásban is. Keresse az adott téma képzés felelős vagy szervező kollégánkat. Várjuk érdeklődését és jelentkezését képzéseinkre!
 
 
KÉPZÉS NAPTÁR
2020. 01. 17 A problémamegoldás folyamata és technikái
A problémamegoldás folyamata és technikái, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 01. 17 Korrupció megelőzése / pénzügyi visszaélések / beszerzések átláthatósága
Korrupció megelőzése / pénzügyi visszaélések, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 01. 18 Meeting Management
Meeting management, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 01. 30 Vezetői kompetenciák fejlesztése
Vezetői kompetenciák fejlesztése, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 02. 07 Stratégiai navigáció és végrehajtás
Stratégiai navigáció és végrehajtás, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 02. 12 Lean alapképzés vállalkozóknak
Lean alapképzés vállalkozóknak, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 02. 19 Excel alapozó
Excel alapozó workshop 2020. február 19.-20. (szerda-csütörtök), Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 02. 20 Konfliktuskezelés a munkahelyen
Konfliktuskezelés a munkahelyen, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 02. 24 Marketing a gyakorlatban
Marketing a gyakorlatban 2020. I. félév - Pontos időpont egyeztetés alatt, Budapest
2020. 03. 06 Vállalatirányítás - Compliance (megfelelőség) a gyakorlatban
Vállalatirányítás - Compliance, Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
2020. 04. 24 Excel alapozó
Excel alapozó workshop 2020. április 24-25. (péntek-szombat), Sämling székház - oktatóterem, 1124 Budapest Németvölgyi út 64.
 A vállalkozóknak nagyon fontos, hogy szakmai tudásuk mellett értsenek az alapvető marketing technikákhoz, hanem egy jó eszköz legyen, hogy adott esetben saját maguk is promotálhassák egy termék bevezetését, hogy képesek legyenek elemezni a weboldaluk forgalmi adatait és növelni az online marketingjük hatékonyságát.
 Interaktív tréning azoknak, akik a gyakorlatban is szeretnék elsajátítani a módszertant.
Ajánlott ipari termelő tevékenységet folytató kis- és középvállalkozásoknak. 
 A turbulensen változó gazdasági, jogi és piaci környezetben a vállalatok vezetői számos kihívással és döntési alternatívával találják szembe magukat. Ebben a környezetben kell eredményesen a változásokhoz igazítaniuk szervezetük célkitűzéseit és stratégiáját. 
Tudjuk egy jó vezető és egy rossz vezető között végtelen a különbség, az egyik sikerre visz egy céget a másik a csődbe.
 A képzés célja, hogy a kis- és közepes vállalkozások számára is elérhetővé váljanak azok a módszerek, amelyeket eddig csak a nagyvállalatok alkalmaztak a folyamatfejlesztések során.  
 A képzés keretében a módszereket esetpéldákon elemezzük a résztvevők aktív közreműködésével, akik így képesek lesznek ezek alkalmazására saját vállalatuknál is. 
 A képzés során lehetőség nyílik olyan strukturált módszerek elsajátításárára, melyek segítségével a működés során felmerülő problémák kezelése hatékony lesz.  
Ismerkedjen meg az Excel kínálta lehetőségekkel! Magabiztos Excel használattal tegye hatékonyabbá munkafolyamatait!
Minden szolgáltató és vállalat esetében különösen kiemelt szerepet kap a különböző visszaélések felderítése és megelőzése, valamint az általuk okozott veszteségek csökkentése. 
 A kiélezett üzleti verseny és a gyorsan változó jogszabályi környezet, valamint az egyre magasabb szintű felügyeleti, anyavállalati elvárások miatt különösen fontos a megfelelőség biztosítása.
Egy napos tréningünk minden olyan vezető és munkatárs számára ajánlott, akik rendszeresen tartanak megbeszéléseket, értekezleteket, workshopokat a cégükön belül vagy ügyfeleik, partnereik számára.
A képzés során két napban kevés elmélettel és sok gyakorlati példával bemutatja egy kkv esetében a marketing stratégia megalkotásának a folyamatát.